سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایرانسلی ها

با نرم افزار ایرانسلی ها ، راحت تر از خدمات اپراتور ایرانسل استفاده کنید. این نرم افزار می تواند تبدیل به یک نرم افزار ضروری برای دارندگان سیم کارت ایرانسل شود. با ما با معرفی این نرم افزار همراه باشید.

با پیشرفت تکنولوژی، لزوم بهتر شدن و پیشرفت اپراتور های سیم کارت های تلفن نیز به شدت حس می شد، خدمات مرتبط با آن ها باید به سرعت، مطابق تکنولوژی بالای تلفن های هوشمند می شدند. خوشبختانه پیشرفت و همخوانی اپراتور های تلفن همراه در ایران به سرعت رخ داد و اپراتور ها توانستند به خوبی خدمات خود را مطابق تلفن های هوشمند به روز کنند. یکی از این اپراتور ها، ایرانسل می باشد.

با زیاد شدن کاربران تلفن هوشمند، طبیعتاً استفاده از خدمات اپراتور ها نیز افزایش یافت، برای دسترسی به این خدمات شما می بایست کد هایی رو شماره گیری می کردید و یا به شماره هایی خاص پیامک ارسال می کردید تا از خدمات اپراتور خود بهره مند شوید. به همین دلیل ممکن است برای بهره بردن از این خدمات دچار مشکل شویم و یا نحوه ی فعال سازی آن را فراموش کنیم. به همین دلیل وجود نرم افزار هایی مانند ایرانسلی ها به شدت حس می شد تا بتواند انجام بعضی امور را برای ما راحت کند. نرم افزار ایرانسلی ها صرفا برای دارندگان سیم کارت های ایرانسل می باشد. دارندگان سیم کارت های همراه اول می توانند از اپلیکیشن همراه اولی ها استفاده کنند.

با ایرانسلی ها ، راحت تر از خدمات ایرانسل استفاده کنید

ایرانسلی ها

http://yazdapk.com/ایرانسلی-ها/